Lilypie First Birthday tickers

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΛΗΣ


Που λέτε, η ζωή του αρχινονού, είναι φανταστική!
Μάγκες την περνάω φίνα!
Τι να σας πω, δηλαδή!
Να, κάθε πρωί, σηκώνομαι και μαζί με τον consigliere μου καθόμαστε και η μάμα μία μας φέρνει ουζάκι με μεζέ. Έτσι είναι οι άντρες! Πριν φύγουν για τις δουλειές χτυπάνε ένα ουζάκι!
Μεταξύ μας το ούζο το πίνω μόνο εγώ. Ο consigliere είναι λίγο ξενέρας και πίνει καφέ! Τς τς τς!



Σαν φαμίλια πρέπει να εμφανίζουμε προς τα έξω, μια καθαρή εικόνα. Ξέρετε πως είναι αυτά τα πράγματα, Αφορμή θέλουν για να σε μπαγλαρώσουν!
Για το λόγο αυτό έχω δώσει εντολή στα κανάλια μας και στις εφημερίδες μας να λένε πως δεν είμαι και τόσο σκληρό μούτρο όσο φαίνομαι και πως δεν πίνω ούζο κάθε πρωί, αλλά βιταμίνες με άρωμα μάραθου!


Εσείς όμως ξέρετε την αλήθεια....

2 σχόλια:

Σούλης ο μεντεσές είπε...

βιταμίνες με άρωμα μάραθου;;;;
Μα τι λέτε αγαπητέ μου φίλε και νονέ;;
Σας είχα για σκέτο Τζόνι γουόλκερ και πάνω!!
Αλλά πάλι... από κάπου πρέπει να αρχίσει κανείς!

Στην υγειά μας!

Εγώ ψωφάω για γάλα δυσκοιλιότητας!!! Δοκιμάστε το, θα με θυμηθείτε!

Ντιέγο είπε...

@ Don Soulio
Ωστε γάλα δυσκοιλιότητας αγαπητέ μου Σσούλη?
Ωχ! Λέτε να έρθει η ώρα του και για μένα?
Δε φαντάζομαι να σας δίδουν και μουρουνόλαδο με το κουτάλι?
:-)