Lilypie First Birthday tickers

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΞΕΜΟΥΔΙΑΣΑ ΛΙΓΑΚΙ


Που λέτε μάγκες, βαρέθηκα!
Βαρέθηκα αδερφάκι μου την ξάπλα και τις γυροβολιές.
Και εγώ προσωπικά δεν είμαι να σέρνομαι. Όχι!
Εγώ είμαι φίλε μου σκληρό μαγκάκι, και άμα θε, ρώτα και στην πιάτσα, να 'ούμε!
Βαρέθηκα που λες και είπα να ξεμουδιάσω λιγάκι, να κάνω δυό βήματα στην πιάτσα!
Διότι κύριε σήμερον πρέπει να έχεις ένα πρόσωπο στην κενωνία και αυτό πρέπει να το δείχνεις με τα σεα σου όλα όταν περνάς μπροστά από τα άλλα αλάνια και σε παραδέχονται!
Έτσι λεπόν, με βαρύ βήμα μάγκικο, όπως μου πρέπει, την έκανα τη δουλειά και με είδανε και με παραδέχτηκαν οι μόρτες στο σπίτι!
Αυτός δε ο κοσνιλέρος μου πρέπει να χέστηκε απάνω του, λέμε!
"Σιγά ρε τα μέλια θα πλακώσουνε οι μύγες", του ξηγιέμαι.
"Όπα μόρτη πρόσεχε για μου πατάς τον ίσκιο" και άλλα τέτοια να 'ούμε.
Δε μπορούμε να βγούμε παγανιά και αμέσως μαζεύεται η μαρίδα πίσω μας.....

Δύσκολη εποχή για τους μάγκες, μόρτες μου!

5 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μόρτηηηηηηη καλά το πας!!! :) :) :)

Το μικρό μπιζέλιιιιιιιιιιι λαλαλαλαλλα ...

Όποτε μπαίνω εδώ στο blogακι σου, μου φτιάχνει η διάθεση.. (σσσσσσσ μη το πεις στο μπαμπά και παρεξηγηθεί..)

Λαλαλαλαλλαλαλαλαλλαλαλαλα έλα μόρτη κάνε μια στροφούλα στο ρυθμό... λχλχλχλχλχλ :)

Ντιέγο είπε...

@ Roadartist
Να περνάτε όποτε θέλετε να χορεύουμε και να κάνουμε κέφι μαγικό!!!
:-)))
λαλαλαλααααα!!!!
:-))

Sisyfina είπε...

Άντε καλές τσάρκες μάγκα!

mahler76 είπε...

ένα μικρό βήμα για εσένα ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα. Καλό βράδυ :)

manetarius είπε...

Παιδάκι μου γλυκόοοο!!!
Βουρ τώρα στην κουζίνα να ψάχνεις τα ντουλάπια (έτσι κάνει ο φίλος σου ο Σούλης) :Ρ