Lilypie First Birthday tickers

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!



Το λοιπόν μάγκες μου!
Ένας χρόνος μαζί σας!
Πώς πέρασε τόσο γρήγορα, δεν το κατάλαβα για να σας πώ την αλήθεια.
Και να 'μαι εδώ, με το βάρος αυτό στους ώμους μου, σίγουρα πολύ πιο ώριμος πια και πιος σοφός θα έλεγα βεβαίως βεβαίως.
Δεν έχω παράπονο, η χρονιά αυτή με έφερε κοντά σε δυό καλά τυπάκια που έχουν αναλάβει τη φύλαξή μου. Ξειγημένα παιδιά και μπεσαλίδικα συνέχεια δίπλα μου. Αν με δείτε σε καμιά φωτογραφία θα τους πάρετε πρέφα, είναι οι δύο μπράβοι κοντά μου που τσεκάρουν δεξιά κι αριστερά.
Κι εμείς οι γκάγκστερς έχουμε τους μπράβους μας φυσικά. Ξέρετε από πόσες ενέδρες με έχουν σώσει? Ειδικά σε εκείνη την απόπειρα εναντίον μου, με γλίτωσαν στο.... παρατρίχα! Ναί, σας λέω!

Ααααχ, με αυτά και μ' αυτά πέρασε η χρονιά και πάμε γι' άλλα, μάγκες!

Μπορεί να είμαι σκληρός και αδυσώπητος, λόγω του μαφιόζικου επαγγέλματος, αλλά σήμερα θα σας κεράσω ένα φιλάκι και ένα γλυκάκι παρακάτω!





5 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα φιλε
πολυχρονος ο μαγκας σου!να εχει υγεια,μονο χαρες κ επιτυχιες..
να τον χαιρεστε κ να τον βλεπετε να μεγαλωνει,να προοδευει κ να ευτυχει..

sstamoul είπε...

Να τα εκατοστήσεις Ντον Ντιέγο, να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν (και οι "μπράβοι" σου)!

Sisyfina είπε...

Συγχαρητήρια! και πού ΄σαι; μάλλον θα χρειαστείς περισσότερους μπράβους απο δω και στο εξής. Καλές εξερευνήσεις!

eirini katsa είπε...

Πολύχρονος και από δω,ο μικρός μας kikopakos!!!
Να τον χαίρεται η φαμίλια του!!!
Υγεία,χαρές και τύχη στη ζωή του!!!
Να'ναι πάντα καλάαα!!!
:))

kostaslogh είπε...

ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ!
φιλίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!